onsdag 7 augusti 2013

En helt vanlig dag.....

Idag har vi gått de vanliga promenaderna och så mycket mer har inte hänt. Jag har varit ganska så trött så det har blivit många vilopauser på promenaderna. Man får inte ha bråttom när man är ute med dig, säger matte...Nu sa ju veterinären att jag skulle vila när jag ville så det utnyttjar jag minsann vare sig jag behöver eller inte.....

Apropå veterinären så har hon inte ringt angående ultraljudet och röntgen ännu. Ringer hon inte i morgon tänkte matte kontakta Bagarmossen själv.




En av mina vilopauser...pinnen har jag burit med mig jättelångt....




...och här har jag fått syn på några fåglar....




.....jag vill fram till fåglarna....fasiken vad de retar mig...





...och där går det två äldre storpudlar som jag ofta brukar möta på våra promenader....




....och så fick jag vänta en stund utanför närbutiken.....





Jag vill smaka av glassen.....och det fick jag till slut.....gott....





Robban har en tennisboll som jag vill att han ska kasta.....och det gjorde han till slut..



.....måste kolla bollen lite närmare....





......vill att Robban ska kasta iväg bollen igen....




...och nu är bollen helt trasig.....










När vi gick en promenad senare på dagen så ville jag in på fotbollsplanen igen men jag fick inte det för där var det två andra hundar och det gillade jag inte alls.....






Jag vill inte gå vidare för jag vill in på fotbollsplanen....som vanligt hade jag inget val men man kan ju alltid försöka......








Nu ska vi ta kvällsrundan. Det är fortfarande väldigt varmt ute......Tyckte att de pratade om åskskurar men de hittar aldrig hit...Det kom några regndroppar när vi var ute på dan men det var så lite så det blev inte ens blött på marken och det slutade lika fort som det började.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar