söndag 23 juni 2013

Trött....fästingar...lavendel.....kall?

Idag har jag faktiskt tagit det ganska så lugnt nästan hela dagen....Det har mest sett ut så här......




Är trött efter promenad..



Yrvaken...




Hittade en fin pinne.....





.....och på promenaden senare så tog jag en vilopaus medan matte och Robban pratar med en granne....


......slumrar till en stund....




...men jag har faktiskt stått på benen också....









Robban har tagit bort fyra fästingar på mig och då fick matte för sig att hon skulle smörja in mig med lavendelolja. Fästingar gillar visst inte lavendel fick jag höra.....Luktar gör det i alla fall och matte kom just på att jag kanske blev trött av doften för lavendel är lugnande också.....Ja, inte vet jag men jag var faktiskt trött redan innan jag fick på mig den här smörjan.....









Matte vet inte om jag kan ha blivit kall efter baden för i idag har jag kissat femtielva gånger. Jag kan inte hålla mig så det har blivit ett par pölar inne också trots att vi har varit ute så många gånger....

Det är dags att gå en runda igen nu innan sängdags........Hoppas att det här eviga kissandet går över snart....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar