onsdag 24 juli 2013

Kissar massor igen....jättekvist....





Matte har de senaste dagarna trott att jag har blivit bättre när det gäller mitt kissande för jag har faktiskt inte kissat lika ofta och lika mycket som tidigare, inte förrän nu i eftermiddag. På tio minuter kissade jag tre gånger och mycket varje gång och sedan har jag kissat många gånger efter det......Tranbärstabletterna tog slut igår.

Matte ska ringa och prata med Bagarmossen i morgon. "Min" veterinär har ju semester och matte tycker att det är bättre att vända sig till djursjukhuset direkt där de har resurser......Vad hon nu menar med det?







Vi har gått de vanliga promenaderna så det har inte hänt något speciellt idag...... Robban skulle hämta två paket på närbutiken och matte skulle köpa frimärken så jag fick stå bunden utanför butiken. Det har jag i och för sig inget emot.....




utanför närbutiken...





På vägen hem hittade jag en jättekvist från ett buskage som låg på trottoaren och den ville jag ha med mig.....



...fick med mig kvisten....



....ville ligga och tugga på kvisten en stund....



......men till slut reste jag i alla fall på mig.....




......kvisten är inte helt lätt att bära på men jag fick med mig den nästan hela vägen hem och det är en bra bit dit....






...var tvungen att ta en vilopaus innan vi gick in.....det har varit bra varmt hela dagen....









Ja, sedan har hela eftermiddagen och kvällen mest handlat om mitt eviga kissande. Det är något som inte stämmer säger både matte och Robban ......och eftersom jag dricker så lite vatten så kan det ju inte bero på vattendrickande heller.....ja, märkligt är det....


Jag har ätit mitt kvällskex och nattkissat så nu ska jag i alla fall sova......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar