tisdag 9 juli 2013

Vill inte gå i värmen......namnbricka....

Idag har vi bara tagit rastrundor runt om här i området. Det har varit jättevarmt ute så jag har inte haft någon större lust att gå någon längre sträcka. Jag tvärnitade när vi kom till en vägkorsning för jag trodde att vi skulle gå den långa promenaden men matte svängde in på den andra gångvägen i stället så rundan blev inte så lång som vi annars brukar gå.......




Jag måste vila emellanåt.....




Här har de precis klippt gräset.....matte nös som bara attan för hon är allergisk ....Jag käkade lite grann men det var inte speciellt gott....





Dags för vila igen......Helst ville jag ligga kvar här men det gick ju inte.....







Idag kom namnbrickan som matte har beställt till mig. Där står mitt namn och mattes mobilnummer om jag nu skulle springa bort någon gång. Brickan ska sitta i mitt halsband.......Bilden blev inte så bra för den är finare i verkligheten....











Jag tror att jag ska vila en stund. Matte ska väl kolla på Allsång på Skansen kan jag tänka mig så vi går nog ut på kvällsrundan innan programmet börjar och sedan blir det ut för nattkiss innan Morden i Midsommer. Då får jag lägga mig i min bädd inne i mattes sovrum. Jag vill ha tyst och lugnt omkring mig när jag ska sova för natten.....Jag brukar vakna till när matte ska lägga sig men jag somnar om på en gång igen....




Som vanligt har jag puttat ner alla kuddar på golvet. Jag tror att matte plockar upp dem femtielva gånger om dagen och jag har ner dom på en gång....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar