lördag 6 juli 2013

Retas....tennisboll......trött.....





Idag har det varit fint väder igen så vi har varit ute mycket.....Jag hittar alltid spännande dofter på marken så jag lägger mig ner ganska så ofta, åtminstone om det är Robban som håller i kopplet. Jag gillar att retas med honom......Matte är mer bestämd och låter mig inte lukta på allt och ingenting....Jag har i alla fall slutat med att plocka upp allt skräp som jag ser och det är de väl tacksamma för tror jag....Det blev lite väl tjatigt med att matte hela tiden sa "spotta".........och när jag inte fick godis varje gång så var det inte kul längre......







Ett stopp vid närbutiken blev det förstås som vanligt. Robban var tvungen att köpa Onico igen.......



Det var bra varmt....





Fotbollsplanen var tom när vi kom dit så nu skulle jag få springa av mig igen.......Matte hade tagit med sig en tennisboll för att hon trodde att den skulle sätta fart på mig och det gjorde den minsann.........




Det var jätteroligt att springa efter bollen....




...och att springa tillbaka med den.....





Lekte lite med bollen också.....



När jag lämnade bollen hos Robban eller matte fick jag godis och det tackar jag aldrig nej till....









När vi senare skulle gå kvällsrundan så ville jag först inte gå utan jag la mig på gräsmattan utanför huset........Jag hade nog kunnat somna där.....




...men till slut reste jag mig upp. Vi gick bara en kortare runda för att jag var faktiskt trött......



Och nu har jag fått ett stort ben så nu ska jag gnaga på det........om jag nu orkar det?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar